keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Tänäänkin minä luovutin, annoin sen nylkeä mua

Sain tälläsen haasteen -user- :lta, kiitos, niin teen sen nyt ja kirjoitan myöhemmin tänään vielä kuulumisia ja muuta!

11 asiaa minusta

1. Olen perfektionisti.
2. Uudet tuttavuudet ahdistaa mua, koska ajattelen aina, että muut ajattelee musta vain pahaa.
3. Rakastan laulaa, vaikka kuulostanki hirveältä. 
4. En ole koskaan ollut rakastunut.
5. En näytä mun pahaa oloa ikinä kellekkään. Nauran ja hymyilen, vaikka kuinka itkettäisi.
6. Rakastan käydä keikoilla ja festareilla. 
7. Välitän muiden mielipiteistä ihan liikaa, enkä sen vuoksi uskalla olla täysin oma itseni.
8. Voisin istua bussissa tunteja.
9. Mulla on yli olkapään ulottuvat vaaleat hiukset.
10. Olen addiktoitunut tumblriin ja instagramiin ihan liikaa.
11. Yritän kovasti olla täydellinen ja muita parempi kaikessa, mutta en ole, enkä tule koskaan olemaankaan.
 



11 kysymystä

1. Lempi vuodenaika? Kevät. 2. Elämäsi onnellisin hetki? Multa kysyttiin tätä joskus ja jäin miettimään kauaksi aikaa. En mä oikein osaa vastata tähän. En uskalla sanoa, että tämä olisi se onnellisin hetki, mutta viime kesän Ruisrock-viikonloppu oli täynnä silkkaa onnellisuutta! 3. Mitä toivoisit jos voisit toivoa ihan mitä vain ja se toteutuisi? Ikuisen onnen? Rakkautta? Laihuuden? Ehkä tuon ensimmäisen, jos se sisältäisi kaiken tämän sisällään. 4. Mikä on elämän tarkoitus? Ajattelin joskus, että elää ja olla onnellinen, mutta se mielikuva on kaikonnut silmistäni aikapäiviä sitten. En mä tiedä. Toivottavasti se selviää vielä! 5. Mistä pidät itsestäsi eniten? Mun silmistä. 6. Onko muiden mielipiteellä väliä? Ei pitäisi olla, mutta mulle on. Aika paljonkin. 7. Mitä pelkäät eniten? Menettämistä, tulevaisuutta, syvää vettä ja yöperhosia. 8. Onko joku sanonut jotain todella koskettavaa sinulle? Kaksi sanaa äidiltä, jotka tuntuvat aina yhtä hyviltä ja kauniilta; Rakastan sinua. 9. Luotatko muihin ihmisiin helposti? En luota. 10. Jos saisit matkustaa minne vain eikä raha olisi ongelma, minne matkustaisit? Tahtoisin ajaa yhdysvaltojen halki autolla, nähdä jokaisen kaupugin, yöpyä motelleissa ja vain olla ja nauttia.

En haasta ketään tai heitä kysymyksiä tähän!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti